natt med msnchatt ..

ja jag sa ju att jag skulle skriva i kväll och nu är det ju kväll, eller natt... skit samma ;) stack till skolan när lina kom och hade so språk eng och musik. började på en ny låt som inte är så ny för mig och julia eftersom vi spelade den med vårt fd. band. nämligen "visit to vienna" med sahara hotnights. på lunchen hade jag världanas skrattanfall över tant rut från indien som ger bullar på konsum, hahaha íngen fattar nog vad jag menar utom julia och lina XD iaf gick hem med dom 2 stollarna eftersom julia skulle to mickis. käkade och kollade tv tills jag sedan stack till linno med henne och lina. vi kommade "let's dance" och "samantha" bra serie. sen gick jag och lina till mig och snackade lite om i mon. det blir nog backen och sen movienight. jävligt mysigt. ja, nu sitter jag typ och snackar på msn med lina och hennes två udda kompisar. ska väl fortsätta med de ett tag ;)

Kram // Julia Sj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0