skolan..

nu sitter jag i skolan och försöker hitta lite musik. kan inte sitta på datan hemma så bloggen får tyvärr lite paus :( det suger men jag ska försöke sitta lite i helg kanske.. har vart på bio i morse. Patrik 1,5 = bra film (Y) har bara haft 20 min eng idag och nu har vi musik men slutar typ. ikväll ska jag ut med ida isabelle och lina. hoppas vi kommer in på malmia annars får vi väl gå nån annan stans. säg till om ni ska göra nå kuligt så kanske vi hänger på ;)

Ses för håppningsvis i helg. ska försöka sitta vid datan ett tag iaf. har ändå¨inte hänt så mkt sp. föruton att lompisskolan har brunnit ner, en kille blivit kvivhuggen till döds och en bilkrock. och hur jävlig få man vara om man huggen ner en till döds!? ja och typ 4 våldtekter på bara några mån. det är fan hemskt men nu finns ju iaf. T.R.I.K. det tror jag kommer bli succe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0