städardag..

Idag har jag städat, städat och ätit. vaknade som förutspått vid två och gick då upp och började städa garderoben. haha. tog sen och fixade i min toalett som blev jättegöllig men det finns fortfarande liite för mkt saker där. iaf.nu sitter jag här. har trixat lite med designen dock utan framgång så den får vara som den är. ikväll blir det att kolla "fullt hus 2" och "körslaget" ska försöka lägga mig lite tidigare idag än igår. skolan börjar ju snart , tyvärr, så måste vända tillbax dygnet lite. ja, jag vet inte hur det är med er andra men jag längtar då iaf till sportlovet, sen påsklovet och så såklart sommarlovet ! men nu börjar skolan snart och det suger men men.. grundskolan är ju bara 2 och ½ år till sen bär det ju iaf av till gymnasiet !


Min vackra toalett xb

// Kram Julia Sj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0