torsdag .. idag ..

 tyvärr så var jag tvungen att byta tillbax till den gamla headern för den nya syntes inte.. det var bara helt grått.. ska försöka fixa det men tills vidare får jag ha denna .

 Idag hade vi matte första lektionen men tappade min nyckel på vägen till skolan så var tvungen att gå och leta den. hade över två timmars hål pga. no no ;) på gympan höll nå gubbar på att sätta upp nya handbollsmål så hade redskap, kuligt . på eftermiddan blev det att gå hem och slappa framför tvn. skulle va med julia men de blev ej och skulle med lina på fotboll men de blev ej heller av . får damp på min mobil som det inte går att ringa till . det konstiga är att vissa kan ringa och komma fram och andra kommer bara till röstbrevlådan direkt ! fan va jobbit. måste hitta felet . i helg blire nog backen om jag inte tar en sväng till gränsen <3

just ja, jävla mojje gick ju och fick hjärtinfarkt så niklas whalgren hoppar in ist för han i let's dance, det suger verkligen !

Kram // Julia Sj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0