trettondagsafton..

Igår hann jag tyvärr inte skriva eftersom jag först var med Linnea och kollade film. sen blev det att gå på nyårsrevyn, grym ! har aldrig sett Niklas i nå snyggare klädsel måste jag säga ;D haha. När jag kom hem kollade jag "rock'n roll high school" bra film faktist och sen blev det att sova. försöker vända om dygnet igen nu när skoloan börjar och det går väl sådär. ikväll blire att äta middag hos mommo och moffa (där jag oxå faktist är nu) laxsoppa, mums ! har vart ute och fotat lite men det var så jävla kallt och sa blåste det snö som störde framför kameran men lägger iaf in lite bilder senare ikväll typ. tack till er som har gett tips om vikken header jag ska ha ! ska ändra snart men vi får se vikken det blir. Jag kan säga att jag har fått några som tycker att jag ska ha den mittersta och några den högra (har tyvärr inte gått att godkänna alla kommentarer pga nåt fel på datan men jag gör det så fort de går). så ni får se sen vad de blir ;)


(inlaggd senare, denna bild ist för bilder jag tog ute för dom blev inge bra när dom kom in på datan ;))

Kram // Julia Sj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0