Välkommen till min nya blogg!

Nu när det är ett nytt år tänkte jag börja om på nytt med en ny blogg ;-) Min gamla blogg, yripyret.blogg.se, har jag haft ett tag med nu börjar jag med en blogg med mer inriktning på foto. Hoppas ni gillar de. Ska fixa en förhoppningsvis snygg design här ;-)
När jag ändå sitter här kan jag fortsätta vars jag avslutade i min förra blogg, asså nyårsafton. Fixade mig typ hela dan men blev ändå bara en typisk julialook ;-) Men snygg . Vid halvsju gick vi och åt middag hos momo och moffa.
Förrätt = lax och räk macka.
Varmrätt = kött och bakad potatis.
Efterrätt = Fruktsallad.
vid 23.00 drog jag mig till Julia och Linnea och vi gick ut på stan och lyssnade på band som spelade. Vid tolvslaget blev det Pommacregn ;-) Ngra turíster fotade oss och jag fotade raketer sådet var en lyckad kväll. Vid 3 gick vi och kollade film hos julia och linnea. Somnade där vid 6. Det menas att kvällen inte var allt för trist ;-) tvärt om .







Ses inom kort // Juliasj ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0