Årets första ananas splitt ! :b



Idag åt jag årets första ananas splitt.
Världens goaste glass ! har inte ätit den sen sommarn för vi har den tyvärr inte på skolan.. men nu fick jag min helado !
Har annars vart på stan en sväng och sen Hjampis. ska såklart kolla Andra Avenyn ikväll. Tips ! slå på tv'n på kanal 1 kl.21.00 då är världens bästa svenska serie ! (jag kan inte bara säga serie för "One tree hill" är nästan snäppet bättre ;))¨
ps. jag vet att jag har stavat "årest" i bilden men vem bryr sig ? xb

Kram // Julia Sj

Kommentarer
Postat av: Novembersara

Jag har lagt till dig nu :D lägger du till mig?

2009-04-21 @ 20:51:10
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gott med AnnanasSplitt, åt det för första gången i år i Fredags. x)

2009-04-28 @ 20:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0