Dukat för två ..

ja, tänkte att jag kunde slinka in med ett inlägg nu när jag sitter och vänta på att maten ska bli helt klart. bordet är då färdigt och dukat för två (vilket menas mi y mi padre) och gillen är i full fräs. sitter här och leker med lite bilder och kommer nog bli de resten av kvällen oxå. vädret är ju lika med haleg/regn/snöstorm så det blir inge mer skoter idag men var faktist ut en sväng tidigare men det var så dålig sikt och haglet piskade i ansiktet så här kommer jag tillbringa resten av min kväll till 100% ;)

Kram // Julia Sj

Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄS& KOMMENTERAAAAAAAA, DISSKUTERAAAAAAAAA I BLOGGGGGGGGGGGEN



dessie är sjuk i huvudet. HTTP://ELLABEE.BLOGG.SE

2009-04-13 @ 20:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0