en slagen hjältinna..

sitter nu här efter en lång och jobbig arbetsdag och tar det lugnt med en kopp te och en varm baguett *mums*
kom hem för lite mindre än en timma sen och känner att jag gjort en god gärning för männskligheten denna helg. (eller iaf för mig och min burs xb) nog känns det bra att jobba för stålar, eller som lina skulle sagt, laxar ;)
min dag kan man i stortsätt uttrycka med orden: frukt, mjöl och kladdkaka. japp har gjort typ tre-fyra frukttallrikar och tre kladdkakor. plus att mamma skulle ta och fyla på mjöl så, tja.. en 30-kg påse mjöl hade spruckit så allt typ hamnade på golvet så där fick man ta och börja städa xb jaja, man ska ju inte klaga, det finns ju dom som har det värre. på onsdag får vi ju iaf påsklov och då drattar man orc upp till gränsen och stannar där ! :D kommer nog ha nät lite då och då men det får vi väl se då ;)
förresten, nog för att jag är van att se renar men kom igen ! det tog extra tid att komma hem bara för att dom var utspridda lite här och var efter vägen. rättare sagt 25 st. måste dom stå i vägen !?
jaja, vi ses väl i mon.
ps. sitter nu på pappas data från jobbet. en ny bärbar. rätt skön faktist ;) men jag ser att min blogg, asså designen och bilderna är väldigt suddiga, asså typ ljusa och headern får inte samma färg som bakg. är det så på era datoror oxå eller är det bara på denna ? snälla hjälp mig med det så jag får veta och kan räta till det. ds.

Kram // Julia Sj ♥

Kommentarer
Postat av: lina

joofan , det ska ju vara laxar ;) hhhaah i dag sa cornelia lökar , det skulle bli laxar men iställe sa hon lökar ;) hhhaaahah :) jag ska vara hela första helgen och början på veckan i abisko - björkis så vi kanske se då för det kanske blir gränsen ; )

2009-04-05 @ 22:08:03
URL: http://flikkkanlina.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag ser inte nå speciellt med dina bilder, allt verkar som det ska vara. Ha en bra dag. Kram

2009-04-06 @ 12:49:40
URL: http://kolsson.blogg.se/
Postat av: Haanna karlsson'

Svar: okeej :)

Ja den sidan är jättebra :)

2009-04-06 @ 14:49:21
URL: http://haannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0