Jag har mkt att älska <3



Här har jag nu satt ihop en liten bild med kläderna i korthet
. inte allt men det andra var bara ett par till vanliga jeans, underkläder, en vit och en svart kofta och en svart huvtröja + de nya pilotisarna :)
Älskar  verkligen jeansen i bilden ovan. såå sköna och super snygga !!
Älskar allt annat oxå. Vi hittade även världens bästa affär ! Solgården. (de två tröjorna till höger av de stora bilderna är därifrån)

I mon blire att åka till Gränsen så tyvärr inge bloggandes fören söndag ! *hoff*

btw. gissa vem som blev lycklig när jag kom hem och hittade One tree hill säsong 4 under brevinkastet !? :D JAG ! Ska sitta och nöta den hela helgen !

Så vad har vi fått ut av detta ? Jag har mkt att älska: Nya kläder, Solgården, Gränsen och One tree hill <3
Livet är härligt ;)

Kommentarer
Postat av: Lölle

Fan va snygga kläder fusk... surar Men är glad för din skull :D

2009-05-03 @ 21:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0