PÅSHELG = över ..

ja, då var påskhelgen över. som ni vet så kan jag inte blogga så mkt nu under lovet. vill ju vara ute mesta tiden men nu är de inge bra väder så jag tog en sväng in hit nu ;)

iaf. har mest vart ute med skoten hela helgen. hälsat på lite folk och så. Fyllde ju oxå fjortis i lördags x) var ute med skotrarna. pimplade lite. sjön villle ge mig en liten present så jag fick en fin fin röding. hade även en riktigt stor på kroken men dän släppte..*hrmm*  fick såklart andra paketisar oxå. bla. "one tree hill" säsong 2-3 och så lite kläder såklart. plus en jättefin tavla från Frida, Tack så mkt ! ja, va fick jag mer..? lite pengar ofc. och super fint väder ! det var så soligt och fint ! gick till grönan på eftermiddagen. stod på pelikanhyllan där solen gassade. stod även där vid baren och snackade med nån norman xb haha, en trevlig typ det dära. men jag sätter in bilder på alla presenter lite senare :)

ja.. utöver allt.. har jag inte så mkt att säga.. Life goes on.. mkt poliser här nu under påsken annars riktigt lugnt.. för lugnt faktist men det kommer väl ändras ;) blir iaf kvar här ända till söndag så, tiden finns för roligheter ;)

Kram // Julia Sj ♥

Kommentarer
Postat av: Grodan Kermit (Ida)

Sv: Tack! Och grattis i efterskott :D

2009-04-13 @ 18:22:26
URL: http://kermiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0