Påsklov !! :D

ja, nu har vi fått påsklov. eller i mon är det ju basar men det räknas ju inte som skola direkt.

efter skolan iaf gick jag med mamma på stan och kollade in rea'n på domus men hittade inget kul.
(hann inte gå på kören vikket verkligen SUGER eftersom att jag var sjuk förra veckan och ville verkligen gå och träffa alla älskade vänner) vid sex åkte jag och lina till ida som fyllde fjortis och fikade. supergod tårta var det ! Grattis gumman :D
vi blev kvar där till typ nu.. ne men kom väl hem typ elva. har suttit med tjejerna hela kvällen och snackat om allt mellan himmel och jord. var så kul att träffa alla igen. speciellt sanna som jag inte vart me på länge <3

Nu när jag kom hem kollade jag Andra Avenyn och nu ska jag sova. I mon blire sovmorron men kommer väl ändå vakna typ vid nio. ska på stan med lina, ida och sanna och sen på kvällen är alla på basaren. sen blir det att alla drar till ida för att fira.. ja, jag vet inte. kanske fira ida, kanske fira påsken. vad vet jag ? iaf fira ;)



Kram // Julia Sj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0