planer för en fredag.. och bloggen ..

kommer hem nu, slutade iofs skolan 20 över 12 men jag Lina Ida och Ida drog ner till stan och bokstavligt sprang överallt. sen försökte vi komma ifatt bussen men missade den så vi fick gå hem till ida där hon skulle hämta kläder för kvällens planer, iaf för dom, själv ska jag skaffa fram gott snacks och krypa ner framför "Talang" kanske går till TT en sväng oxå men de får vi se om jag ids.

Jag har funderat på att ändra lite på min bloggning. ska nog inte skriva så mkt om mitt liv. känner att det inte är särskillt intressant och det som är till något intresse skriver jag ändå inte pga att jag inte vet vikka som läser det. (ja, mamma. jag menar bla. dig ;) men oxå andra, man vill ju inte att alla ska veta allt så då skriver man de ju inte på sin blogg) haha. detta är ju faktist en foto blogg så jag kanske bara skriver om sp. saker och inte så mkt om mig för jag är ju inte särskilt sp. men men, vi får se..

Kram // Julia Sj ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0