Ett leénde på läpparna & en klump i magen ..

Idag har det vart en helt vanlig dag, eller nästan. har vart helt lycklig. vet inte varför. kände mig på nåt sätt fri när jag inte har haft nån mobil. har bara vart ute och gått i det fina vårvädret i flera timmar efter skolan. inge sträss. bara solen i ryggen, vinden i håret och solgjallerna på rätt plats. det var så härligt. då kände jag mig helt lycklig utan andledning. men har fortfarande en klump i magen och en tår på insidan av ögonlocken när jag inte kan sluta tänka på simon stridsman. kan  inte hitta en mening med varför sånt ska få hända människor !? varför !? även fasst jag tror att allt som händer har en mening men jag skulle gärna vela veta vad.. men ingenting kan förstöra mig lyckliga dag och även fasst man alltid har nå problem eller sorg så ska man inte undvika att vara glad för de bra sakerna i livet oxå. haha jag tycker jag har låtit som Tomas Di leva nu hela inlägget xb

Niklas var även här idag, det var ett tag sen man såg han.
Har oxå fått två tidiga födelsedagspresenter av familjen :) ett par skor som jag tänkt köpa länge nu och en ritbok som jag oxå velat ha. Tack så mkt <3 (ni får bilder efter påsk för har nämligen slått in dom igen och ska öppna dom på lördag då Påskharen kommer med ett extra år på nacken till mig)
 
Kram // Julia Sj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0