Visst, nu är sommaren på väg :)

Förlåt för dagens dåliga uppdatering. Men jag har först vart i skolan, slutade 20 i fyra. Gick en sväng på stan med Fanny och åt årets första mjukglass *mums* gick även till TT en sväng. sen har jag vart förbi mommo och sen har vi hela kvällen suttit och färgat håret på mig och mommo + ögonbryneneverybody ;) och nu sitter jag här. Har äver ätit årets första jobbegubbar. jammie, känns som att sommaren är på väg nu :)

För er som har missat det så ska jag och Julia ta tåget till luleå på lördag och slösa lite penki ;) okej, det där var ett skämt, MYCKET penki xb och nästa onsdag ska vi till älskade gränsen på friluftsdag och då stannar jag där hela resten av veckan och 1:maj helgen. så datan åker dit i mon redan och stannar där ända tills jag kommer tillbax. Kommer ändå kunna uppdatera men endast när Macke inte är här ;) men kommer inte kunna lägga in bilder så här kommer det en sista bild på mer än en hel vecka !


Vägen hem <3

Kram // Julia Sj

Kommentarer
Postat av: Elin

Ojj, det var ju nästan som ett vykort! :o

2009-04-28 @ 20:34:07
URL: http://www.wonder.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0