J U L I A, J U L I A, J U L I A ...

.. nej jag är faktist inte bara egenkär så att jag vill skriva mitt namn i rubriken. Nej nej. Har nämligen vart hos julia nu på eftermiddagen/kvällen/natten. De tredje Julia't tillhör då julia som kom förbi en sväng lite senare (asså för att fatta de lättare, vi är 3 julior)



Jag började dra mig till julia redan vid fem (vilket förklarar den dåliga uppdateringen) och vi käkade pasta och skinksås. Började sedan fixa ihp lite snacks. Bla. chips, ostbollar, poppisar och maränger (we love) plus lite fanta och cola blandat ofc (Y) Vi kollade "Projekt prinsessa" och "Hannah Montana the movie" ursäkta oss om vi gillar sånna filmer ;) haha men dom var faktist jätte bra, säga vad ni vill. Satt även och spelade lite gitarr och hängde ut genom fönstret. ja, det var väl typ ändå de mesta av kvällen..? 

Collaget säger de mesta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0