Gårdagens bildbomb !

Dagen:
Lina,Isabelle,Ida och jag käkandes på valentinokällaren :b


Matilda,Elina och Annis kom typ när vi ätit klart ;)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kvällen:
Grillmästarna ! ;b


Idas/Isabelles mat :)

Gänget käkar (Y)

Ida

Julia

Hehe unda vad Isabelle försöker göra, flyga ?


Här var det volleyboll mästarna ! xb




Isso

Julia o Linnea

Som sagt, jag startade dagis xb


Mathilda

Nämde jag att jag hade dagis ? xb

Julia drog upp i trädet




Lina råkade från början ta havregryn ist för socker till gubbarna xb


Ett av de söta "dagisbarnen"


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Natten:


Så här ser lina ut som en kille ;)


Vi käkade bran flakes xb



Kram // Julia Sj

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var inte lite bilder du har tagit :D hahah

2009-06-14 @ 18:18:11
Postat av: Isabelle

Saknar den tiden!! <3

2010-02-07 @ 01:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0