Byebye 7:an hello 8:an ;D


Jag älskar er tjejer <3 tyvärr är nog inte alla med men nästan ;) Tog denna bild endast för att alla nästan har så sjukt fula miner XD   ps. kommer mer bilder från dagen och kvällen/natten i morgon. ds.

Tänk att vi har klarat oss igenom hela 7:an. Det känns ju som nyss man gick in genom dörren till aulan. Nervös över vilken klass man skulle hamna i, men jag måste säga att jag hade tur. Det har vart ett g r y m t  bra år men nu har jag längtat jag tills allt är över ;) Bara två år kvar nu och sen släpps vi fria. Ut i världen xb Jag tror jag vet vad jag vill göra och vars jag ska ta vägen men jag har märkt att om man säger vad man önskar sig och vad man vill så blir det aldrig som man tänkt sig, så jag ska nog hålla tyst ;) Hehe, livet finns där ute och den börjar, för mig, om två år exakt !
Idag kändes det inte alls som att sommarlovet var nära när man satt där i aulan och lyssnade på Asta, pratande om tiden i livet. Wester, ofc. pladdrande på om en massa sportmänniskor och så rektorn om.. ja egentligen allt och inget. Plus höra alla lärare sjunga "den blomstertid nu kommer" det var nog dagens höjdpunkt xb men det känns som att man ska ställa klockan på måndag igen, men de slipper jag nu i över  t v å   m å n a d e r ! !

Kram // Julia Sj ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

JUST GIVE ME YOUR SHOES!!!! :D

2009-06-17 @ 00:47:50
URL: http://wennbergc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0