En ny midsommar i byn ..

Egentligen har jag inte så mkt vettigt att komma med just nu. Kände bara för att skriva ;) Iaf. kan ju medela att midsommarafton kommer firas i byn (!) har alltid vart i Pite med mommo och moffa o gänget men i år blire nå nytt. En heldags migsommarfest. Kan säkert bli kul, får bara hoppas på att det kommer åtminstonde nå roligt folk.
Detta betyder oxå att jag nog inte kommer kunna blogga på hela fredagen och kanske halva lördagen : /  Men i mon blire såklart mkt bloggning och jag hoppas att jag lyckas komma på nå sätt att ta mig in på datan eftersom jag ska anmäla mig till en fototävling som avslutas på lördag. Men de får ni höra mer om sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0