God morgon,god morgon. Rise and shine !

Nu kom jag precis hen från skolan och ja, klockan är typ snart halv åtta ;) Har haft skola mellan halv fem och nu. Var vid  lompissjön och fågelskådade = bara gå runt sjön och snacka och sen såklart grilla. Det var ändå sjukt kul xb och jag var faktist inte ens trött på morgonen . Nu är jag sugen på att gå ut och fota men vi får se. Ska snart och jogga och sen ska jag och lina på stan. Vid ett ska jag till frissan, j a a  ! :D
Jag har kommit på att den bästa tiden för fotorunda är typ mellan 5-6 på morgonen. haha, måste kanske börja stiga upp så tidigt varje dag ;)

Kram // Julia Sj ♥

Kommentarer
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Jo jag har hört talas om det men visste inte att det redan skulle komma :) .. förresten, såg dig för ett tag sedan när du joggade förbi mitt hus :D

2009-06-09 @ 08:16:54
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0