Heej och gladsommar ! :D

Har ni alla haft en bra midsommar ? Det jag jag, helt okej. Var ju som ni säkert redan vet i byn där allt började på logen vid tre tiden då det var dags att klä och resa midsommarstången. Såklart dans oxå men jag ängnade mig mer åt att fota (bilder kommer i mon) sen var det fika och bål och på kvällen blev det käk. Lax,sill,potatis. ja ni vet allt de vanliga ;) Tog även en sväng in till byn då jag fick veta att Isabell var där på fest. Åh. saknade henne såå mkt så jag var tvungen att sticka dit en sväng. Just det, nämde jag att det var två som gifte sig där påfesten oxå ? jovisst, det gjorde dom men de är en annan historia ;)

Det där var lite kort om vad som hände. Nu är jag i pite och har inte gjort mkt mer idag än att vart på Dollar och ute och sprungit. Har även kollat "Jump in" bra film ! och sommarens första dopp i poolen. Jätteskönt. Har oxå haft 100+ inlägg att läsa på blogglovin och är ännu inte klar. Kommer nog inte orka läsa alla nu. Får bli i mon.

Nu hade jag tänkt kolla på "one tree hill" I mon kommer bilder från midsommar'n

NÄR DU LÄSER DETTA, LÄMNA EN KOMMENTAR. OM DET INTE GÅR SÅ MEJLA TILL [email protected]. JAG MÅSTE FÅ VETA OM DET ÄR NÅ FEL ATT MAN INTE KAN KOMMENTERA !

Tack på förhand  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0