KirunaFestival - dag 2

Nu har jag kommit hem för typ 2h sen. riktigt kul ikväll oxå men hade typ asmkt huvudvärk nästan hela kvällen men det får man tåla ;)

Fredag:

På dan gick jag och lina och kollade när ida skulle springa TeamSportia-loppet och så kollade vi MoraTräsk (låten nedan) ! *grymt*
Vi fick även varsin ros och till middag blev det grillat. Yumm !  (bilder tagna med systemkameran)


Julias festival frisyr ! ;) hehe hade inte riktigt samma kläder som igår men nästan. Flätan på bilden ovan gjorde frida åt mig när jag var hem och bytte kläder. Tack Frida :) (bilder tagna med systemkameran)



Vid sex gick vi till stan eftersom att Evermoore (dvs. bla. mi hermano ;)) Dom var faktist riktigt bra. var längesen jag hörde dom senast. (bilder tagna med systemkameran)


Sen vid sju blev det Johan Palm. Jag har alltid tyckt att han har vart speciell (på ett bra sätt) och tyckte han var jättebra på skivan men trodde inte att han skulle va så bra som han var live ! Han var faktist riktigt bra ! (bilder tagna med mobilkamera)


Takida fick man ju inte missa. Vi trängde oss igenom all folkmassa från plats till plats men fick nästan aldrig nå bra men dom var oxå j ä v l i g t bra live ! (bilder tagen med mobilkamera)

Kommentarer
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Jahaokej, då var det nog bra att jag köpte band ändå.. Hehe, på torsdag kväll cyklade jag ner till kyrkogården vid statoil och hämtade ett band som jag köpte från en person för ett billigare pris :) haha, jaja, då var det värt det.. Hoppas du får en bra kväll på festivalen idag ifall du ska gå dit! Funderar på om jag ska ta med mig kameran :)

2009-06-27 @ 14:20:49
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0