KirunaFestival - dag 3

Här kommer tredje och sista festivaldagen i text, ljud och bild ;)





Nåt man absolut inte fick missa var ju E.M.D Dom var g r y m t  bra ! Så sjukt snygga irl oxå btw ;)
Vi stod och hoppade mitt i ett stort jävla gäng med Gällivarebor. Haha men det var så skukt bra tryck i hela konserten !
Sen fick jag oxå Dannys autograf på min ena sko ♥ (har Adam Tenstas på den andra ;)) ps. här ovan har ni då en av mina fovoritlåtar med E.M.D. ds.





Måns Zelmerlöw fick man ju inte heller missa. Inte för att jag kanske är hans största fan men han var bra live. Nästan bättre tom. tycker jag nog. Från publiken hördes "ja må han leva" när de nämdes att han fyllt 23 i veckan. Till extra nummret hade han även hunnit byta om till en t-shirt med texten "king of pop rest in pease" en hyllning till M.J


En karusell jag tyvärr inte åkte (eller varför tyvärr ?) skulle inte ens vela åka den. Människor är inte skapta för att hänga upp och ner xb Och det är helt sjukt. En åkbiljett kostar 40 spänn ! Jag åkte då bara en.

Då var ännu en festival över. Nu har de tionde året med KirunaFestivalen flygit förbi och det är bara att vänta tills nästa år igen.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det är en amerikansk hemsida.

http://www.cafepress.com heter den :D

2009-06-30 @ 01:07:54
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Felicia

svar: Ja, jag tyckte alla fall att det var lätt :) Finns ganska mycket att välja på också.

2009-06-30 @ 02:16:30
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0