KirunaFestivalen - dag 1



Kom hem från festivalen typ redan halv ett. Dom stänger redan ett på torsdagarna men i mon/idag och lördag är de öppet till tre och senare så då blire nattröj ! ;)
var på stan en sväng på dan sen kom jag hem käkade tacos och dorg vid sex på stan med julia. Vi satte oss i ungdomstältet och lyssnade på lite musik och snackade me folk. Gick runt och kollade lite. Blev först mest fart vid halv tolv då John ME spelade. Först stod vi rätt långt bak (nu hade julia stuckit hem och jag dragits med in i gänget julia&linnea co.) sen när Love is my drug (låten ovan) började strömma ut ur högtalarna trängde vi oss in i smeten och började hoppa/skrika xb De såg lite flummigt ut men vad gör man inte för lite liv ?


Dagens och kvällens outfit. Är ni nyfikna vars nåt är köpt ? Fråga ;)


Middag, yammi


Coolaste färgen på armbandet. Kan fortfarande gå in som BARN tom. ! Hur kul är inte de ! xb

Kommentarer
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Haha, va?! Fick du det där bandet "barn" när du gick in med en vuxen? ..



Hm, onödig som jag är köpte jag ett band :S

Såg dig igår tror jag förresten :)

2009-06-26 @ 11:52:37
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0