Lördag..

Jag sitter här och har nyss ätit. Det blev att steka potatis och kött. * m u m s *  Tänk, igår var sista skoldagen. Nästa vecka innehåller bara shower, brännboll, fågelskådning och avslutning typ xb Så jävla skönt ! Orkar inte med nå mer nu, jag vet inte vad jag sulle gjort om det inte snart skulle bli lov.
Ang. designen så håller jag på med den men vad jag än gör så blir jag missnöjd.. jag har inga ideer alls. Och så fort jag gör nå som jag gillar så ser jag att nån annan har nästan exakt likadan. Nån som ha nå tips för jag är helt tipslös xb ??
Och, har inge ideer för detta inlägg heller så, förlåt men jag skriver mer i kväll :)

Kram // Julia Sj ♥

Ps. såg att förra inlägget kom in först nu.. jag vet inte men min data dampar lite men jag skrev den iaf 12.50 i morse. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0