Midsommarstång ..


Tänkte ladda upp bilder från fredags idag och jag började göra det oxå men märkte att nätet är jätte segt så det tog enorm tid. Ni får dom typ i mon ist ;) tills dess får ni nöja er med denna lilla.. ja vad de nu är xb

Idag jag det vart väldigt fint väder och jag har mest legat ute och solat tagit ett dopp och cyklat bort till badstranden och fotat lite. (bilder kommer eftersom nu i sommar ;)) har käkat grillspett och majskolv *mums* och såklart kollat "beck" även fasst jag har sett alla avsnitt typ 100 ggr ;)

Nu ska jag se "one tree hill"  blir ni förvånade ? :O 
                                                     Jo jag med ! xb

NÄR DU LÄSER DETTA, LÄMNA EN KOMMENTAR. OM DET INTE GÅR SÅ MEJLA TILL [email protected]. JAG MÅSTE FÅ VETA OM DET ÄR NÅ FEL ATT MAN INTE KAN KOMMENTERA !

Tack på förhand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0