Nu behöver jag verkligen hjälp !

Snälla, alla som går in hit. Lämna ett förslag på färg till bloggbakgrunden/designen. Annars kommer denna var för evigt för jag kan då inte bestämma mig xb hehe

btw. jag gick aldrig ut på en fotorunda. Sprang ut och joggade och gick och väckte moster, hehe hon blev sådär lite glad xb Sen har jag vart på stan från 10-16 men hittade endast tre par trosor. I denna stad finns inte så mkt mer. Nu är jag jätte trött och ska äta och fortsätta kolla "one tree hill"

Kram // Julia Sj ♥

Kommentarer
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Nejdå. Vi bor ju i Kiruna så, hehe ;)

Nä men bakgrunden hade gärna fått vara en ljusare färg!

2009-06-10 @ 06:53:45
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0