Nu kan de väl lika gärna komma snö ?

Ja det är sommarlov om ca en vecka och jag är så jävla s k o l t r ö t t ! Har nog inte vart så trött som de senaste två veckorna nån gång. Kan det inte iaf snöa ist för att regna, vilket är det enda det gör nu för tiden och ikväll är det studentbal. Jag tycker synd om dom som ska gå. Själv ska jag va där och fota så förhoppningsvis får ni bilder ikväll ;)
Igår var jag och red. Vi tog hästarna till kalixfors typ och red efter vägen. Sokki var helt nervös över transpoten men det gick bra. Jätteskönt att gallopera på grusväg förutom att all grus kom i mina ögon xb

Här har ni lite udda bilder ;) Gillar dom på nå vis. sp. dom "lila/blå"  (jag har satt dom i årdning. min favvo först)



   
För större bild ? Klicka ;)

Kram // Julia Sj ♥


Kommentarer
Postat av: lina

kan du hjälpa mig med bloggen ? :) <3

2009-06-03 @ 20:57:03
URL: http://flikkkanlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0