Oj, va klockan så mkt !?

..jag trodde typ klockan var typ tio men så är den efter midnatt !!

Vaknade dock nån gång efter tre av att faster kom och hälsade på så det var bara att stiga upp. Sen har jag gått runt en sväng på stan och sakta sett hur mitt liv de tre senaste dagarna plockats ner. Nästan hela festivalen var nu borta. Känns konstigt att sitta hemma nu. De senaste dagarna har jag vanligtvis kanske stått och hoppat till nåt bra band, suttit i en karusell eller bara snackat med roliga främlingar xb Det har fan vart livet men så är det en gång per år. Men..

Jag ska till stockholm den 19 juli !! :D Ska dit med julia. det blir att åka den 19 och hem den 26. Fan va kul ! Så jävla mkt shopping och ofc. G r ö n a n ! Så nu på onsdag/torsdag blir det att åka till Gävle. Sen Pite och sen stockholm ! Plus att direkt efter stockholm blire PDOL (pite dansar och ler)

En jävla kul sommar med andra ord !!

Kommentarer
Postat av: amanda

jag ska åsså på pdol :D

2009-06-29 @ 15:12:42
URL: http://amandaliikamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0