Svartvit & färg i sommar ;)

Jag vet att ni har hört detta förr men jag har inte hunnit skriva idag. Mest för att jag har trixat med designen men även för att jag såklart har vart i skolan. Sen har jag vart och sprungit plus hälsat på hos mommo och moffa. Nu sitter jag och tittar på "one tree hill"  hehe, snacka känslig jag är ibland nu för tiden. Igår såg jag några avsnitt och så sa dom bara "we got married last night" och jag börja böla. Det var ju så lyckligt men de mest komiska va att dom sa det i en snabbrepris så det var inte ens särskilt romantiskt. OCH så har jag sett det typ hundra ggr. xb

Jaja, här har ni två sommarbilder. Svartvit o färg. Vilken gillar ni bäst ?





Kram // Julia Sj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0