Do you remember me? I'm the same but a year older ;)

jag kan helt förstå om ni har glömt bor mig men jag som är expert på att skylla ifrån mig kommer nu säga "det är faktist inte mitt fel!" och de är de faktist inte. Som jag har sagt tidigare så har min data dampat och jag har inte alls på senaste tiden konnat uppdatera. Men sen hände de underbara: jag fyllde nämligen byxmyndig igår och fick en fin liten bärbar bebis! Så nu kommer jag blogga som a l d r i g förr!
Ingen i familjen var hemma igår så de blir att fira idag. Jag ska dessutom ladda upp lite bilder från lovet :) Nu får ni akta er, jag är back on track och jag har ett års mer erfarenhet ;)

Kommentarer
Postat av: julia

Grattis =)

Fin blogg du har!

2010-04-13 @ 20:03:52
URL: http://juliasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0