This COULD be the start of something new...

men man vet aldrig med mig..

Jag fick just en liten snilleblixt och kom på att jag verkligen ska ta och fixa en ny design hit. En somrigare och "frächare". Då får jag förhoppningsvis lite mer blogglust. Nu när våren har kommit och solet tittar fram mer och mer får man förhoppningsvis lite mer fotoinspiration oxå.

Jag har även börjat kolla lite på klänning till skolavslutningen, det känns som att det är kortare tid kvar om jag börjar titta nu ^^ jag vill ha.. hmm hur ska jag förklara detta.. typ en ljusroa kort "volangklänning" och så ska jag ha en skinnjacka, nitbälde och svarta heels till de om jag nu hittar nå klänning som passar in i mina tankar. Vet ni nånstans där de finns nån sån så skriv gärna till mig, känner mig desperat. Jag och Julia ska nog börja planera en luleresa om nån vecka, det behövs verkligen!

Frida åkte hem för ett tag sen och jag ska ta och krypa ner och kolla nån film.. hmm eller kanske one tree hill.. jaja spela roll, jag ska ju bara sova till de :b

Puss o Kram, Skumbanan

Kommentarer
Postat av: Linnéa Johansson

jaa, faktiskt riktigt tråkigt att det var sista gången för oss som går i trean :( du hade riktigt snygga bilder måste jag säga, du är jätte duktig på att fota! :) hoppas det var okej att jag la ut? så du ska välja estet? inriktning bild eller musik? :)

2010-04-25 @ 01:35:28
URL: http://duracellbatteriet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0