No more mr. Nice Guy

rubriken är bara för att den låten är fast i min hjärna xb

Nu har jag suttit här hur länge som helst och funderat hur jag ska börja men komme inte alls på nå bra.. jaja. Igår var det iaf meningen att vi skulle ha friluftsdag i Gränsen, jihoo. Fan va skönt tänkte ju jag, men det varade inte så länge. De var lite ostadigt väder där så dom styrde bussen mot dundret ist. vilket menas att jag lämnades här då jag såklart har alla mina saker i gränsen -.-
Ne nu ska jag inte gnälla mer. Jag ska ju faktist på Esteternas 10 års show. Ni kanske kommer ihåg då jag har skrivit om "Grease" och "MJ" showerna. I denna show har dom tagit de bästa av alla shower, bla de två +massa andra såklart, och gjort en hel show av de då estet firar 10 år i år . Så j ä v l a kul på ren svenska :D
Jag har inte laddat ner nå foto redigeringsprogram på denna datan än men de kommer :) Här får ni en mobilbild från mitt älskade hem. det kommer komma fler ikväll eller i mon.



Nu ska jag iväg till folkan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0