lovet ur min synvinkel var amazing

Jag tänkte att jag kan lägga in bilder från lovet, oredigerade mobilbilder då men jag tror ni överlever :)
Ni kommer att märka att de enda jag har gjort är att vart ute och lekt med skotern men det är ju de som har gjort att jag haft ett jättehärligt lov. Har haft sån himmla tur med vädret oxå. Har vart strålande sol varje dag förutom sista lördagen och söndagen men då var min fina Queen Bossan Jossan med mig, såklart körde vi skoter ändå men skit i de xb



Det är verkligen en härlig känsla att köra iväg på i solnedgången och lämna allt bakom sig för några timmar



Hur kan man bara inte älska denna utsikt i strålade solsken? Synd att man aldrig kan få in samma känsla med kameran som de är i verkligheten :/


skulle köra lite högre men de var nog inte värt när de precis gått en lavin där


Var ute och gick på isen i flera timmar under kvällen/natten. Älskar verkligen stället
 



På väg därifran...


...och ska dit


bli inte lurade av den dåliga bilden. de var faktist jättesoligt och fint, bara lite målning nere på isen om man säger så xb
 


Sen blev man F15 och fick tårta och den nya skönheten :D

Kommentarer
Postat av: Kamilla Nylund

Åååh, härliga bilder Julia! Precis dit skulle jag vela åka med kameran, fyfan vad kul :D



Gillar speciellt andra bilden förresten, mysig solnedgång som du fångade bra :-) snygga färger!

2010-04-15 @ 19:26:37
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0