One night in Bangkok they don't care about us when we go together

Ja, så nu har jag suttit halva hela kvällen och velat mellan att visa er alla bilder från Kiruna Esteternas 10års jubileum (de bästa från alla shower som estet har satt upp genom de tio åren) i ett inlägg eller dela upp allt lite. Men till slut kom jag fram till att jag visar allt på en gång så att ni ska få lite helhet på allt. Hur som helst, strunt i mitt skitsnack och hoppa till verkstan.

Hela showen började såklart med ingen mindre än The King of rock'n roll (Robban)


Lite längre in blev det några låtar från Musikalen "chess"


Såklart hade dom med låtar från hyllningsshowen till MJ som ni kanske minns? om inte så hittar ni de HÄR


och nu kommer vi till min personliga favorit. "Grease" (som man förövrigt kan se hela showen på youtube) Ni kanske minns för nästan exakt ett år sen då jag visade bilder från den HÄR. Jag måste erkänna att jag verkligen har utvecklats innom foto om man jämför då och nu.












Det var en sammanfattning av showen. Jag är väldigt avundsjuk då jag oxå hade velat vara med, sp på Grease och MJ showen men förhoppningsvis hittar dom på nå mer kul de kommande fyra åren :)  
Vissa av bilderna är lite dålig kvalité då jag inte hade nå stativ och det var mkt rörelse. Men jag är nöjd med tanke på att jag inte har fotat så seriöst på länge. Synd bara att många av bilderna skulle förstöras pga monitoren som står mitt på scen men vad ska man göra åt de.


Kommentarer
Postat av: elsa

Grymt snygga bilder du lyckats få, älskar den fjärde nerifrån (:

2010-04-20 @ 21:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0