Till dig pappa || ukraina del 1

Det var inte igår! Tänkte att jag skulle börja blogga igen nu efter mitt sommaruppehåll (mest för att pappa ringde i morse och frågade varför jag inte hade bloggat nå så det här är för dig :b)

Är fortfarande i pite och åker nog hem nångång nästa vecka, troligtvis på fredag så.. Men jag har inte vart här riktigt hela tiden, har faktist vart i ukraina oxå i 4 dagar - vilket jag atntar var vad pappa min ville se bilder ifrån så jag kan väl slinka in med några :)

På flygplatsen i Helsinki


Träffade pappa som kom från USA på arlanda och fick mina nya converse, Tack du!




Kommer bilder från självaste ukraina senare idag, håll ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0