It's like my iPod's stuck on replay, replay

rubriken är bara för att killarna höll på att sjunga den hela helgen så nu är den fast! "Replay" m. Iyaz

Hejsan hoppsan bloggen, fan - sådär brukar jag ju aldrig säga :s hehe men jag är helt överspeedad så jag kommer nog låta väldigt glad i detta inlägg (y)
Som jag tror jag nämde i förra inlägget så skulle jag ju på konfa läger mellan lör-sön. Det var jävligt kul på ren svenska! Var så himla härliga människor (ni vet vilka ni är) och jag har inte haft så kul på länge. Vi trängdes i en liten jävla bastu, sprang ut med bara handuk i snön och mkt andra härliga grejer.
Jag har haft så mkt annat för mig så har inte fotat nånting över huvutaget förutom de här bilderna som Sanna fotade på mig och julia direkt när vi kommit dit.

Tro det eller ej, men julia kör faktist inte ett träningspass med situpps ;)


Moi tuggar på en liten napp, liten napp, liten napp :D (plus att sanna var helt fasinerad i att fota mina armband xb)


jo, jo. jag är visst normal ;)


Nu längtar jag till sportlovet då vi ör där i fem dar. Himmel va kul vi kommer ha det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0