Snön ligger tjock på gator och torg

Ja! Nu äntligen kommer jag in på blogg.se. Har kämpat hela gårdagen men jag har inte kommit in. Men men, nu är jag ju inne så då är väl allt fixat. Har vart sjuk sen i måndags, *suck* men nu är det bra igen så har vart ut en sväng och fotat idag just för att träden är vackert täckta av snö, bara -15 grader och sol. Kan det bli bättre? Ne precis, trodde väl inte det. Hade vart ännu bättre om jag kunde gå och träna ikväll men men. man kan inte få allt. Sen har jag testat att redigera lite med PhotoScape som ni ser resultatet nedan.


Canon EOS 450D

Kommentarer
Postat av: Therese

Fin blogg du har! Såg länk från din Fb-sida. Riktigt snygga bilder. :)

Har du blivit frisk än då? Hörde halva Ellen-styrkan var sjuka :P

2010-02-10 @ 23:08:52
URL: http://scatterbrain-tess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0