You wanna' be famous, wanna' be the one who's livin' the life You wanna' be the one who's taking the dreamride

Jag har alldeles precis dragit mig ifrån soffan där jag kollat på sista delen av "MadeInSweden" och var såklart tvungen att kolla på deras (Play's) hela musikvideo till låten Famous. Det är egentligen sån musik jag hellre dansar till eller sätter på den för att tagga inför helgen, än lyssnar på men jag tyckte videon var jättebra och hade jag gjort en festmix-platta så skulle denna absolut vart med! Kolla själva här på videon. Älskar verkligen landskapet och LA. Klädseln och formen lixom på hela videon. Tycker dom gjort ett bra jobb, men vad ska man vänta sig? De är ju faktist proffs ;)


Kommentarer
Postat av: ALMA - Foto och kreativitet

Den låten är ju riktigt bra! ;)

2010-02-12 @ 18:48:26
URL: http://almasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0