- And Be Careful Of What You Do 'Cause The Lie Becomes The Truth -

- beat me, hate me, you can never break me - How did love slip away - You're Playin' With Your Life, This Ain't No Truth Or Dare - When I Saw You Kicking Dirt In My Eye - You Know I'm Bad, I'm Bad - I'm Gonna Make A Change - I'll save you from the terror on the screen, I'll make you see -

Jag är nog tyvärr en av många som faktist aldrig förstod hur stor talang Michael Jackson faktist var. Innan hans bortgång så lyssnade jag nästintill aldrig på hans musik. Visste inte mkt av de han hade gjort. Hade såklart sett Thriller och visste att han var en grym dansare men inte riktigt hur grym han var. Jag tror nog alla med mig tycker att det var jävligt tragist att han gick bort så hastigt aldeles för tidigt. Men så började jag tänka att hade han inte gjort det så hade jag aldrig upptäckt han så som jag nu har gjort. Jag har aldrig lyssnat på hans musik och sett han på det sättet som jag gör idag. Jag har aldrig riktigt fattat att han verkligen var King of pop. Det gör jag nu. Och jag ångrar verkligen att han var tvungen att försvinna för alltid för att jag ens skulle öppna ögonen för han. Och jag är helt säker på att det inte bara är jag. Nu efteråt känner jag att det hade varit en upplevelse att se han live, men nu är det för sent. Jag får helt enkelt ta igen all tid jag missat genom att lyssna och njuta av musiken som alltid kommer finnas kvar av
MJ - The King of Pop


Jag brukar aldrig sätta in teckningar men gör ett undantag för denna gång.

Kommentarer
Postat av: dani

vad duktig du är på att rita... vacker

2010-02-07 @ 20:53:56
URL: http://danielaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0