Även små barn växer upp. men en gång liten, alltid liten ♥


Utrustning: Canon EOS 450D + Canon EF f/1.8

Kommer ni ihåg att jag sa att jag kommer komma med lite nyp speciella bilder som jag fått tillåtelse att visa? Här är den fårsta i ordningen. Världens gulligaste unge, fotade honom även i somras dock med mindre bra resultat. Just då tyckte jag att de blev bra men nu har jag utvecklats så mkt att dom inte alls är så bra som jag kommer ihåg dom. Men de här nyare bilderna tog jag nu under julen och jag gillar dom, åtminstonde för tillfället ;)

Kommentarer
Postat av: pernilla

Han står verkligen för världens gulligaste unge & någon vid namn Julia tar ju bara SÅ fina bilder! ;-)

2010-01-12 @ 21:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0