kiruna kan sin musik

två bilder från tt (tusen toner) ikväll där "William" unplugged och "Nästan som reklam" (stefan sundström tribute) spelade. Riktigt bra var det! Dock är bilderna tagna med mobilen och jag kan säga att min mobilkamera suger så jag var tvungen att redigera dom jättekonstigt men blev lite coolt ändå :b

Första låten är med William (acoustic version av "heroin", dock inte från idag och inte hela bandet men ni kan iaf få höra på ett ungefär) och andra låten är original versionen av "Amors pilar" med stefan sundström. "Nästan som reklam" gör låtarna, enligt mig, bättre än originalet. Dom gör de lite snabbare och rockigare, om det kommer in på youtube så lovar jag att visa de på bloggen



Deras MySpace sida hittar ni HÄR



Kommentarer
Postat av: F E L I C I A [ Tatuering, foto & design ]

GOOD! För I agree :)

2010-01-09 @ 23:00:42
URL: http://ex0t1c.blogg.se/
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Haha, var där och kikade igår. Första gången jag var på TT faktiskt ;-)

2010-01-10 @ 17:25:51
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0