...


Jag borde verkligen skämmas!
och de gör jag oxå.. Jag har verkligen haft noll uppdatering. Varför? jo för att jag inte har en enda ny bild att visa er, det är förskräckligt ! Jag har inge inspiration över huvutaget och jag kan inte gå ut och fota då det är kolsvart hela dagarna plus att det ändå är typ storm ute. Jag är helt enkelt fast. Och jag har ingen lust att bara komma med helt onödiga inlägg bara för att fylla ut bloggen. Det gillar varken ni eller jag så jag ska ta och försöka fota lite och så kommer jag igen då med massa nya bilder. Det kan jag lova :)
Jag kan ju faktist ta och fota det jag har köpt när jag har vart i finland och på ikea. det är inte mkt men alltid nånting :)

Om ni har nå lite ideer eller önskemål på vad jag kan skriva om här i bloggen eller foat eller göra nå collage av nå slag eller nå så skulle jag bli jätteglada om ni lämnade de i en liten kommentar och skickade till mig :)

Så kan jag ju oxå göra en sak som alla andra oxå gör så jag ska väl inte sticka ut ur mängden (inte för att de alls är därför, jag gillar att sticka ut ;)) men jag tänkte säga välkommen till alla nya läsare. Såg att det finns några såna oxå. speciellt ni kan komma med ideer om vad ni vill att jag ska skriva om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0