Finns det en "Söter" bland de sju dvärgarna. De borde de, för han skulle vart oermotståndlig ♥

Jag tänkte ta och dra ut på tiden innan jag satte in fler bilder på philip men kunde inte hålla mig nå längre. Detta är min absoluta favorit och kände att jag verkligen inte kan gå och lägga mig utan att fått visa den. Älskar skärpan i ögonen och den lilla tungan ut ur mungipan gör ju så man smälter. Denna pojke är verkligen ett bevis på att man bara måste älska barn! :)


Utrustning: Canon EOS 450D + Canon EF 50mm f/1.8

Kommentarer
Postat av: pernilla

Nu finns de en :-) vi tycker han liknar Toker :-)

2010-01-13 @ 10:37:52
Postat av: mirjam

neeej vilken söt liten bebis!

2010-01-14 @ 22:17:27
URL: http://eliifoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0