Happy Birthay and a Happy New Year

Min dator har varit helt död så har inte kunnat fixa bilder eller uppdaterat nåt. Hur som helst så hade jag ett jättebra nyår, de bästa sedan jag var en liten flicka ( ;b ) Var på middag hos mommo och moffa och sedan ut på stan med tjejerna. Det var kallt och bra. Kände för att inte släpa med kameran och bara njuta av natten ist vilket var tur. Annars hade nog den varit borta eller sönder vid de här laget.

Och nu är det såhär att när det ändå blev gott nytt år hit och dit så kan jag oxå säga Grattis! Bloggen fyllde nämligen ett år då :)


Bild från förra året när jag just fått kameran :)

Kommentarer
Postat av: Nora Fazel

Älskar att kolla på bilder, så från och med nu är den den 3 bloggen jag följer, haha! ;) Tackar så mycket (:

Ha det bra!

Peace and love

2010-01-03 @ 02:01:59
URL: http://noraafazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0