I'm crossing the limits, and I like it


Vem spexar framför kameran? jo, Julia! jo, Julia!
När man inte har något alls att fota och håller på att fixa sig för att gå ut så är det perfekt tillfälle att flumma lite framför kameran xb

Detta är ett liknande collage som jag gjorde HÄR såklart på samma spott = marcus säng. svart vägg, de gillar vi :) Man måste som sagt bjuda på sig ibland. Speciellt när man på den senaste tiden inte bjudit på nånting alls, fy på mig! Men i helg ska jag verkligen försöka hitta inspiration till att fota om inte så ska jag... ändå fota såklart!!

Ikväll ska vi till folkan och lyssna lite på Lorentz & M.Sakarias. Efter det blir det vidare ut i natten på nya äventyr. hehe ne men vi ser vars vi hamnar :)

Vet inte riktigt om detta inlägg förtjänar att hamna i kategorin "Foto" hmm ..? den får göra de iaf xb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0