JOHAN FALK - gruppen för särskilda insatser


Om nästan exakt 10 minuter från nu så börjar den första av sex nya filmerna i Johan Falk serien. Jag har redan sett alla sex och är helt såld. Filmerna är baserade på verkliga händelser vilket inte direkt gör de sämre. (Utan att avslöja för mkt så kan jag säga att alla retar mig bara för att jag är helt och hållet löjligt kär i Frank Wagner xb)
Den första i ordningen är "Johan Falk - GSI (gruppen för speciella insatser)" och handlar kortfattat om.

Text tagen från CDON.com

Samma dag som Johan anländer till Göteborg startar GSI en operation för att identifi era, hitta och konfrontera en grupp våldsamma värdetransportrånare som kallas ”De okända sex”. Snart inser Johan att GSI använder sig av metoder som är mer avancerade och intrikata än vad han någonsin kunde föreställa sig att svensk polis använder sig av… JOHAN FALK – GRUPPEN FÖR SÄRSKILDA INSATSER är en realistisk, stenhård och intensivt spännande thriller med en helt annorlunda handling än vanliga polisfi fimer. Filmen är den första av sex i en ny serie om Johan Falk och bygger på verkliga polisfall. De arbetsmetoder som GSI använder sig av i serien är autentiska och tillhör vardagen för verklighetens grupper för särskilda insatser.

Hade jag kunnat tvinga er att kolla en film så hade detta varit tvunget men nu kan jag bara tipsar och hoppas för eran skull att ni kommer sitta bänkade de sex kommande söndagarna, med en början om 1 minut från och med NU! Jag har hittat en ny kärlek, det kommer ni oxå göra ;)


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Vad roligt att du vill vara med i veckans blogg.. Vad gör du för skoj då ?

2010-01-11 @ 20:45:44
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: ALICIA

sv: Ja visst är det!

Tack så jättejättemycket :)

2010-01-11 @ 23:34:41
URL: http://unitedstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0