Please take me to a place where I belong


Vet inte riktigt varför jag satte in den bilden, har inget med inlägget att göra men jag bara längtar dit. Till mitt.. hmm, kan kalla de mitt tredje hem. Gran Canaria -07 ♥

Har faktist försökt gå ut och fota lite idag på vägen hem från hjampis men dock utan framgång men däremot med förfrusna fingrar och en knallröd näsa.
I morgon hoppas vi på bra väder för en fotopromenad och en ännu bättre match-dag. Ni hör att jag kommer ha fullt upp i mon. Fotoprompis med Kamilla och sedan sporthallen och match! Riktigt taggad för det men måste verkligen sova så att jag orkar med en förhoppningsvis vinst, men jag lovar inget. Dom kan vara snabba små rackare de där ;)

Kommentarer
Postat av: E M M A

Åh, den öknen är så jäkla cool! :D har bara varit där en gång, när jag var liten... men fatta vad tufft att ha typ värsta photoshooten där ute. ^^



Svar: vad skönt att du vet vad du ska välja! :))

Ja, det är sant. Jag tror att jag väljer något brett.. men ja. :)

kraam!

2010-01-16 @ 11:26:23
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0