This could be the start of something new

GRATTIS! nu har ni äntligen sett de slarvigaste bilderna i universum! haha jag tror inte jag har berättat de men jag och Kamilla har beställt lite kamera-saker som kom idag. Detta införskaffade jag. Ett star filter och ett close-up filter. Tänkte att jag skulle lägga in det på bloggen men fick lite dåligt med tid att fota de så de blev som sagt så jävla dåligt men jag hoppas ni ser vad de är isf xb

Igår blev det igen bloggning pga. att jag hade träning direkt efter skolan och kom då hem vid nio så då orkade jag inte, men jag tror ni överlever. plus att jag är lite bildlös för tillfället. Har inte så mkt nytt att visa, tur att jag och Kamilla ska ut på fotorunda nu till helgen (om vädret tillåter)


Kommentarer
Postat av: alexandra

älskar det close-up filtret. gör min dag!

2010-01-17 @ 22:04:48
URL: http://elskamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0