I had a dream

Jag lykades faktist vakna vid ett idag, duktiga jag! Men jag låg oh drog mig till lite över två.. men de är ändå framsteg ^^ Innan jag vaknade däremot så drömmde jag en riktigt härlig dröm. Jag drömde att jag piercade tungan (vilket oxå kommer bli min nästa) Och det gjorde inte ens nästan ont!  Eftersom att jag har i navel, näsa och öron så finns det inte så många andra ställen kvar då jag inte vill ha i läppen eller ögonbrynet. Oj oj, den drömmen var härlig. Men verkligheten får vänta i typ tre år kanske -.-


Bilder från google

Kommentarer
Postat av: Malin aka Nathalie

Fan jag vill också göra hål i tungan! ;)

2010-07-13 @ 15:58:56
URL: http://justlivingthedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0